Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: gopenzo
Data: 2018-04-23 12:28:34
turiu aš irgi suktuką iš lidlo, kolkas daug dirbt neteko. bet kiek teko,
viskas ten su juo gerai. akumas laiko normaliai bent kolkas. aš su juo
net plytinej sienoj skyles rozetėm bandžiau gręžt :))

o ta apsauga tai tikrai idomi kažkokia. pirma kart kai sustojo, galvojau
viskas, sugedo. atleidus ir vėl įjungus veikia toliau. nu bus matyt kiek
laikys... šiaip kaip už tokią kainą tai manau visai neblogai.