Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-25 18:26:29
Nesakau, kad burbejo. Pirkau unitaza, namie ishpakaves radau, kad bakelis kito modelio, nei panashus, nei tinka prisukimas, visai ne i tema. Vezhu  i senius pakeist, problema lyg ir akivaizdi. Atejo viena boba - pazhiurejo, nuejo. Uzh 15 minuciu atejo kita boba, pazhiurejo, nuejo kazhka rashyt. Dar uzh 15 minuciu atejo diedas fotografuot, tada abu su ta boba rashyt emailus tiekejui, siust fotkes, tada skambyt ir komunikuot. Tada vel rashyt, dave pasirashyt, dave lapa, sako palauk ten, atvesh kita, paduosi ta lapa. Viso labo sugaishau 2 val. su trupuciu, neskaitant  vazhiavimo pirmyn atgal. NACHUJ. Blet a tai mano cia problema, kad blogai sukomplektuota, ko man ten laukt tas kelias valandas? Neturiu ka veikt daugiau?
Keleta metu atgal kazhkoki shuda grazhinau nebepamenu ka, mazhiau tasesi, bet pusvalandzio prireike visvien. Dar man truko eit i servisus, defektinius lapus neshiot, aha.