Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-21 02:31:56
Jis neklause ar dziugins. Jis klause, ar verta moket ta piniga. Mano manymu  (zhmogui, kuris uzhdavineja toki klausima) - verta. Nes: lydlo pigiena bent kazkiek atsako uzh bazara, ko nedaro kitos pigienos. Jis gi ne profas, kuris kasdien mozolius uzhsivaro su tuo irankiu. Nu papjaustys kelias dienas , numes ir pamirshm kad toki turi. PRO irankiai yra gaminami  PRO veikejams, kurie ish to darbo gyvena. Na ir milijonieriams, kurie nori, kad juos kas nors dziugintu. Pasikartosiu - boschai (shiuolaikiniai) bei makitos - jie ne PRO, jie statybibinkams, kurie laisvai gali supjaut per pusmeti. Zhinia gi kaip buna - tai per lietu lauke paliko, tai i skiedinio kibira ikrito....