Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: eimaz
Data: 2018-04-25 17:57:31
esu grąžinęs 2 akumuliatorinius siurblius, ką tik grąžinau dažų purkštuvą.
nueini į servisą, pasiimi defektini aktą ir su juo į Senukus. nei karto
niekas neburbėjo.

"Tomas"  wrote in message news:pbliar$pj5$1@trimpas.omnitel.net...

Makitos vien tik akumas kainuoja tiek, kiek lidlo irankis su akumu. Tuo
tarpu ta makita per metus ramiai gali padvest, net nelabai persidirbdama. O
pabandyk seniuose ka nors grazhint, pakeist - tokio smaukymosi niekur dar
nemaciau.