Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: dz
Data: 2018-04-22 14:58:41
nu pas mane kalnas tu irankiu nuo sudu iki prabangiu, cia mano beda nes as
megstu nusipirkt ir turet, o ne nuomot, nu zodziu zaislai...tai jei irankis
toks kaip suktukas kur reik daznai jei megstama meistraut prie ukio, tai
lidl imho gal per prastas, bet tikrai geriau uz visus noname, jauciu geriau
ir uz tokius kaip skilas, zalias boshas ar ten sena makita su raudonais
akumais ir atsisukanciu patronu...bet jei irankis toks retai reikalingas
kaip pvz tiesinis pjuklas tai lidlo kokybes per akis

"qwerty"  wrote in message news:pbdee8$fk7$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <kokskienoreikalaskokiadezee@takas.lt> Wrote in message:
> Tai jam kapex'a pirkt uzh 2 shtukes? Nes visokie boschai ir makitos irgi
> gaidis, su tuo palyginus.
>
> "qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> wrote in message

Tai tegu perka ka nori, bet sneket kad dziugins irankis is lidlo,
tai nezinau ant kiek reikia but neciupinejusiu kitu
irankiu...
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/