Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-26 11:18:53
Irankius gariunuose perku pirm pasizhiurejes kainas senukuose, taip smagiau :) Vidutinishkai apie 30 eu nuo irankio susitaupo, kokias akcijas ir ishpardavimus seniai beskelbtu. Paskutinis senuku topas man buvo akmens anglies kaina shia zhiema - visur vidutine maisho kaina 4,3 eu, pas juos - 7eu, atsipalaidave visai. Maishu per sezona kiekis tai susidaro shioks toks.