Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: niekas
Data: 2018-04-20 11:25:29
Na ne apie ergonomiką aš čia...ne apie ją..
Tiesiog akumuliatoriniai įrankiai ne su Li akumais sux ir tiek..

P.S. pats irgi nenaudoju lidlinio, tai pasakyt geras ar blogas nieko
negaliu.. Tiesiog jei pasukinėt ką nors kartas nuo karto- manau sočiai
jo.. Nes jis bus "gyvas" net nenaudotas kurį laiką, o senutę makitą teks
krauti o ne naudotis ja..