Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: mirkt
Data: 2018-04-23 11:43:25
Sveiki,

Man „Parkside“ suktukas (PABS 20-Li, tas, apie kurį čia šnekėjome
rudenį) tinka.. Atšilus orams jau teko sodyboj nusukinėti medinį fasadą,
ardyti karkasą ir pan. – akumai laiko gerai, galios per akis. Kiek Nm aš
nežinau, bet pabandymui susukau 8x300 (taip taip 300mm) sraigtą į pušinį
rąstą (tiesa, įsijungė sukant kažkokia apsauga, bet atleidau/paspaudžiau
mygtuką ir suvarė iki galo..).. To pačio sraigto į tą patį rąstą „Makita
TD0101F“ (tas ant laido..) susuko tik trečdalį.. Vat tos „Makitos“ antrą
kartą nepirkčiau – tik smulkiems sraigteliams..

Kiek laikys tas „Parkside“ nežinau, akumas kažkoks truputį klibaila..
Gal iki pirmo kritimo, bet ko kas geras daikC :)