Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Rimas
Data: 2017-12-14 08:52:33
On 2017.12.11 09:19, Rimas wrote:
> Na užmačiau Skytech akciją Edifier S1000DB ir pajamiau už 250eur.
> Tikiuosi gros geriau, nei miegame esanti sena panasonic plazma ar
> virtuvėj esanti philips radija - muilinė :)
>
> Gausiu šią sav, tai parašysiu ar totalus liūdesys ar wow :)

Trumpai pabandžius - tai patenkintas.
Ant grindų miegame numetus tai nelabai kas, bet kadangi jau buvo
numatyta pertvarka - tai kolonkės atsiras ausų lygyje gulint ir bus ok.
Paskui padėjus virtuvėj ant stalo (mini patestavimui) - jau visai
zajebys. Ypač man maloniai grojo ale iš serijos tokie kaip Katie Melua,
Norah Jones, Sel :) kažkas iš lounge...
Pats tas ko norėjau ramiai paklausyt. Kokia valandą klausiau, viskas
tenkino, niekas neerzino.  Bumčikai kažkaip nesužavėjo. Lyg suveltas
garsas man toks.
Kažkaip atrodo, kad geriau groja tokią ramesnę, muzikalesnę muziką.
Dėl garsumo - tai groja achujienai garsai (man tiek net nereikia). Ir
nepasakyčiau, gal garsas prastėja su garsumu. Norma.

Čia per bluetooth (aptx) viskas. Buvau pasijungęs dar per optiką, bet
labai trumpai, pažiūrėt ar veikia, tai nepakomentuosiu.
Čia jau vėliau pasijungsiu, kai susitvarkysiu su baldais..