Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-11-09 15:10:11
nu aš "plerpalą" girdėjau beolit 15. nukrito stalčius, realiai. kažkaip
atėjo laikas, kai tie dalykai gaunasi daugiau mažiau normalūs, gi juolab
gali pasidėt kur nori ir grot iš ko nori :).

o kai pradedi norėt garso kitam lygy, tai matei tą linką mano,
garsiakalbiai ir filtrai kainavo turbūt 650€.....