Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: xplorer
Data: 2017-12-03 21:14:17
O kodel niekas nepasiulo pigesniu aktyviu koloneliu is studijiniu?

KRK, M-Audio, ir daugelis kitu brandu, tikrai galima susirasti graziai,
neutraliai skambanciu. Nebus vargo su stiprintuvais, laidais. O jei dar
i komplekta isigyti pvz. Apple Airport Express, tai isvis patogumo
virsune - galima gulint lovoje kai sauna patransliuoti muzika be laidu
is telefono ar laptopo, is spotify, youtube ar dar bile kur. Priedo ir
filmus per laptopa smagu ziuret, kai garsas sinchronizuotas per koloneles.

https://soundium.lt/studio-iranga/monitorines-koloneles/aktyvios-monitorines-koloneles

http://www.tamsta.com/produkto-kategorija/pro-audio/studija/koloneles-2/