Tema: Re: Lentynin?s kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: MRT
Data: 2017-11-09 13:36:38

> Tai tam ir klausinėju, bet kam kišt savas, jei aš sakau, kad man jos ne/pa/tinka????
> Dėkingas už nuomones, bet savosios piršt kaip vienos teisingos man nereikia.

Sorry, patikslink dar ta "ne/pa/tinka"

vizualiai baisios?.. tu visas minetas kolonkes matai
kaip atidengtas, ar tinka ir su medziaga pridengtos?

ir gabaritu supratima:

R2800 - 26 x 46 x 32
R2700 - 22 x 39 x 30
R2600 - https://www.youtube.com/watch?v=Nae-nnvGx2U&feature=youtu.be&t=35
Zen-3 -- 21 x 35 x 29
R-15m - 18 x 32 x 21

Kitas dalykas.. Edifier'iai yra aktyvios..
pridek stipriaka dar per Zen/Klipish..

Dar klausimas kiek tau tos galios reikia..
Nes "miegamasis/virtuve" ir "lentynos" = ne S90 mocnumo ir gabaritu..

Apziurek vizualiai:
http://www.skytech.lt/koloneles-koloneles-c-270_821_241.html?f=s(),g(4085,305,158),p(224),k(52.59,618.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

Review sako, kad Microlab'ai pasikrauna nuo Edifier,
bet ganetinai kompaktiskos, ganetinai nebjaurios,
kokybe sakykim kaip tokiam kainu segmente, tai dar gaalll..

http://www.skytech.lt/solo6c-microlab-solo6c-stereo-koloneles-nuotolinio-valdymo-pultu-galia-100w-rms--p-18855.html#tabsnav-4

http://www.microlab.cn/product_detail.asp?id=279&bigclassid=15&smallclassid=72

https://www.kaina24.lt/p/microlab-solo6c/
Yra Ogminoj, Elektromarkte .. gal gyvai nusibelst apsiziuret?..