Tema: Re: Lentynin?s kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: MRT
Data: 2017-11-09 14:33:00
> R2800 man jau griozdai. Nu ir šiaip negražios.
> Negaliu atsikratyt įspūdžio, kad tai S90 plerpalas :)

> Nu tu geriau paklausk žmogaus, kodėl jam pvz negraži žalia spalva :)
> Negraži ir viskas. px, kad "tokia pati" kaip raudona, mėlyna ir pan :)

iki S90 griozdiskumo berods truksta, bet del skonio tikrai
gincytis nenoriu, tuo labiau man irgi tavo pateiktos grazesnes.

> Kad mažesnių edifier'ų pagal kelis review ir mid rangas kažkoks lievesnis ir pan.

Tik R2700->R2800 = +4cm / +7cm / +2cm
Siaip egzistuoja tam tikras minimumas gabaritu,
tarkim R-15m = 5.25" (13.3cm) kazkaip turi sutilpt.
Aisku kazkiek gabaritai auga, tai 3 dinamikai kalasoj..

> Nežinau, nesigilinau daugiau. Man tai tokios studenčioko/moksleivio plastmasinės kolonkės prie kompo ir viskas.

o taip akcentuoja, kad is saliuotes gamino :)

> Čia px. Net ir aš būdamas visiškai kurčias ir neaudiofilas suprantu, kad už 200 super kolonkių ir dar su stiprintuvu nėra.
> Aišku čia galima sakyt, na nėra stipro kurpuso, už dizainą niekas nemokėjo ir pan, nu bet nžn...

ne px.. tiesiog is edifier'iaus atmetus stipriaka,
gautusi dar labiau disofke.. ir kitas dalykas -
negali rinktis atskirai kokias kolonkes, o koki stipriaka..
Zen/Klipish stipriako pasirinkimo laisve = dar vienas klausimas ka jamt.
Net jei issirinksi tipo Zen/Klipish kokias nors puse bb .. ir koki amp puse bb,
tai sujungus galimai tos puses nebus visai bb.. o su "kompiuterinem" gali but..

> Noriu, kad būtų muzikalios foniniams režime.
> Jei norėsiu galios, pasileisiu JBL ES100. Kokios jos tokios, bet bumbsėt, rėkt gali.

Vat ir as turiu itarima del tu kompiuteriniu "muzikalumo"
malonaus skambesio, kai garso lygis nustatytas i "tyliai"..

> Nežinau, man tai kompiuteriniai barškalai jos visos.
> Suprantu, kad negalima taip sakyk apie visas serijos kolonkes, nu bet man tokia nuomonė susiformavus ir pakeist galėčiau,
> tik sustačius šalia ir paklausiu. Taip padaryt turbūt neišeis, tai aš labiau orientuosiuos į ne "kompiuterinių" kolonų gamintojus.

kaip ir bandziau is sarasiuko potencialiai nevertas demesio
paslept su filtrais, taciau suprantu ir tavo pozicija ir nusistatymus, tai ..