Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-07 09:32:16
pamazgas? Kur?

nebūk ble antras codecas. kai ateina ir pradeda cypt, kad aktyvi už 200€
apgros vos ne bet kokia pasyvią. O paskui pasirodo, kad aktyvi už 2k€
padaryta kaip kiniškas magnetofonas :). Na, bet svarbu visi tiki, kad
gamintojas rimtas, stiprintuvus prie garsiakalbių derina :)

Soundbaro paskirtis yra tokia kokia yra ir ją atlikt jokie ten D klasės
stiprintuvai tikrai netrukdo.