Tema: Re: Lentynin?s kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Rimas
Data: 2017-11-09 14:07:40
On 2017.11.09 13:36, MRT wrote:
> vizualiai baisios?.. tu visas minetas kolonkes matai
> kaip atidengtas, ar tinka ir su medziaga pridengtos?

R2800 man jau griozdai. Nu ir šiaip negražios.
Negaliu atsikratyt įspūdžio, kad tai S90 plerpalas :)

Nu tu geriau paklausk žmogaus, kodėl jam pvz negraži žalia spalva :)
Negraži ir viskas. px, kad "tokia pati" kaip raudona, mėlyna ir pan :)

> ir gabaritu supratima:
>
> R2800 - 26 x 46 x 32
> R2700 - 22 x 39 x 30
> R2600 - https://www.youtube.com/watch?v=Nae-nnvGx2U&feature=youtu.be&t=35
> Zen-3 -- 21 x 35 x 29
> R-15m - 18 x 32 x 21

Kad mažesnių edifier'ų pagal kelis review ir mid rangas kažkoks
lievesnis ir pan.
Nežinau, nesigilinau daugiau. Man tai tokios studenčioko/moksleivio
plastmasinės kolonkės
prie kompo ir viskas.

> Kitas dalykas.. Edifier'iai yra aktyvios..
> pridek stipriaka dar per Zen/Klipish..

Čia px. Net ir aš būdamas visiškai kurčias ir neaudiofilas suprantu, kad
už 200 super kolonkių ir dar su stiprintuvu nėra.
Aišku čia galima sakyt, na nėra stipro kurpuso, už dizainą niekas
nemokėjo ir pan, nu bet nžn...

> Dar klausimas kiek tau tos galios reikia..
> Nes "miegamasis/virtuve" ir "lentynos" = ne S90 mocnumo ir gabaritu..

Noriu, kad būtų muzikalios foniniams režime.
Jei norėsiu galios, pasileisiu JBL ES100. Kokios jos tokios, bet
bumbsėt, rėkt gali.

> [...]
>

> Review sako, kad Microlab'ai pasikrauna nuo Edifier,
> bet ganetinai kompaktiskos, ganetinai nebjaurios,
> kokybe sakykim kaip tokiam kainu segmente, tai dar gaalll..
>
> http://www.skytech.lt/solo6c-microlab-solo6c-stereo-koloneles-nuotolinio-valdymo-pultu-galia-100w-rms--p-18855.html#tabsnav-4
>

> http://www.microlab.cn/product_detail.asp?id=279&bigclassid=15&smallclassid=72
>

> https://www.kaina24.lt/p/microlab-solo6c/
> Yra Ogminoj, Elektromarkte .. gal gyvai nusibelst apsiziuret?..

Nežinau, man tai kompiuteriniai barškalai jos visos.
Suprantu, kad negalima taip sakyk apie visas serijos kolonkes, nu bet
man tokia nuomonė susiformavus ir pakeist galėčiau,
tik sustačius šalia ir paklausiu. Taip padaryt turbūt neišeis, tai aš
labiau orientuosiuos į ne "kompiuterinių" kolonų gamintojus.