Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Rimas
Data: 2017-11-13 15:02:20
On 2017.11.08 10:56, Rimas wrote:
> galima ką nors maloniai skambančio pasijamt už 200-300eur?
> Stereo.

Ačiū pasisakiusiems. Rišam temą.
Nusipirksiu kokius aktyvius šūdelius kaip Edifier (iš mažesnių) ir
viskas. O tai jau visa savaitė žiūriu visokius review ir pastebėjau, kad
jau mintyse kainą padidinau
iki 500-600eur už kolonkes :) Ačiū dievui protas nušvito, nes nei man
reikia tokių kančių ir ieškojimų nei ką...
Nei aš ten skirtumą tart 200 vs 600eur girdėsiu.

Vien žo, nafig tuos audiofilinius dalykus, visą laiką amžini tobulumo
ieškojimai atima ir niekad pasitenkinimo nepatiri...