Tema: Re: Lentyninės kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Rimas
Data: 2017-11-09 15:01:55
On 2017.11.09 14:41, Dainiushas wrote:
> nu tai aš gi norėjau dėt prie teliko šitas
> http://www.visaton.de/de/bauvorschlaege/2_wege/bijou/index.html
>
> bet gerai, kad laiku susipratau, kad tai bus ir iš kolonėlių
> pasityčiojimas ir tie laidai bei dėžės nx, nupirkau soundbarą ir visi
> laimingi.

Nu matai, pas mane miegamasis - tai kaip ir svetainė :)
Tiesiog jau toks durnas esamo namo išplanavimas, kad į "salioną" einam
tik kai svečių atvažiuoja ar krosnelę pasikurt norisi..
O, kad į salioną nueit, tai dar ir valgomąjį reikia pereit....

Vien žo, visai šeimai žymiai paprasčiau suktis didžiajam rate ir į
mažajį (valgomais + salionas) užsukt tik į svečius.

Dėl to ir garso noriu, nu ne iš soundbaro (koks jis geras bebūtų) ar
plerpalų kokių.
Reiks jaučiu persigalvot dėl kainų ir pan.
Nelabai čia kas išeina už tuos 200-300....