Tema: Re: Lentynin?s kolonos miegamui/virtuvei
Autorius: Unknown
Data: 2017-11-13 12:57:03
Angliskam shop'e irgi su garantija. Be to, mano atveju pardavejas
 - pirktu prekiu (Denon, Monitor audio, etc) authorised dealer'is,
 todel by-default 5 metu garantija.
Taip, prireikus grazint butu daugiau hemorojaus, bet ner
 neimanoma, jau minetas pirkeu ir nuveza (ir manau maziau sansu
 issipisinejimo, kad gedimas negarantinis.
Kas nori pirkt uz dviguba kaina "del LT israsytos garantijos" - jo
 pasirinkimas :-)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/