Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: Kicker
Data: 2014-01-24 15:25:25
visam tam jo pasakojime raktiniai žodžiai dėl ko viskas taip buvo - "gero
santechniko uz prieinama kaina nerandu o kito nepriliaisiu,stropuvieciai
gali padariti bet labai brangei praso"

"Topex"  parašė naujienų news:lbtl05$43o$1@trimpas.omnitel.net...

Statybos yra toks reikalas, kad viską nuo iki tenka pačiam aiškintis, o
pasitikėti statybiorų žiniomis neverta. O Stropuvos forumą verta
paskaityti vien dėl geros juoko dozės. Ne tu pirmas ir nepaskutinis ant
gerų santechnikų esi užsirovęs:

"kurianu s20 jau 3 miatus ir galiu pasakiti kad visos bedos del
neteisingo katelines aprisimo.santechnikas kuris man pajunge sistema
sake kad yra pajunges apie 50 tokiu katilu ir zinas kaip ta reikia
dariti.radijatoriai ir grindinis sildimas paiungti ant vieno motoriuko o
boileris toligreciai ant atskiro motoriuko.ka tikrai gerai padare tai
sumontavo daug kraniuku!po savaites kurenimo katilas uzsikiso
sodziomis(ko as nezinojau).ko as tik ne isbandziau(gerai kad namas buvo
negivenomas tai galejau eksperementoti) kol ne sugalvojau paskambiti i
stropuva- pazadejo atvazioti bet vis ne turejo laiko.po antro skambucio
i stropuva aptarem viska telefonu(pagal iuos blogas pajungimas) padariau
viska kaip pasake ir nuo tuo laiko kurianu normalei nors ne kaip
nepresiruosiu pakeisti pajungimo.gero santechniko uz prieinama kaina
nerandu o kito nepriliaisiu,stropuvieciai gali padariti bet labai
brangei praso. mano isvada reikia viska dariti pagal schema o ne pagal
"speco" pasiulima!"

http://www.stropuva.lt/index.php?klausimas=270&page=3&lang=lt