Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: Sail
Data: 2014-01-23 11:09:10
Cia gi visiskai nera automatinio temperaturos palaikymo. Ketureigis tai
varguolio sprendimas, kuris pasiryzes ji pastoviai reguliuot. Jei dar
sistema pastoviai kurentusi, pasiektu mazdaug pusiausvyros lygi per ilgesni
laika, tada taip, ketureigi sukiot tektu tik zymiai pakitus lauko
temperaturai. Bet kurenant nepastoviai tai zopa, kuri pasireiskia butent
tais simptomais, kuriuos ca ir aprase.

Reikia arba sukioti ketureigi pagal griztama temperatura su automatika, arba
perdaryti sistema i trieigio voztuvo su termostatu ir pamirsti katilo
temperaturos nestabiluma.
Man antras variantas labiau priimtinas, nes pats isitikinau, kad veikia
gerai.