Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: ND
Data: 2014-01-23 10:47:04
Šiandien ryte mūsų parapijoj buvo -24 C, pakankamai šalta. Sutinku, kad
reikia įšildyti namą, viliuosi tai padarius viskas susitvarkys. Tik vat
klausimas kaip efektyviausiai įšildyti, palaikyti katilo darbinę temperatūrą
ir iš lėto cirkuliuodamas termofikatas šils ar paduoti karštesnį termofikatą
dusinant pečių su žema temperatūra.