Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: Sail
Data: 2014-01-23 11:13:06
Taip, ketureigis ta padaro, tik va rankiniu budu.

Nenaudojau zinoma ketureigio, reiskias praktikos realios ir neturiu, bet ir
nenoreciau, nes su trieigiu katilo temperaturos sokinejimo problemos ner is
principo, tai tokia schema ir susimontavau.

Tarp kitko, is ko sprendi, kad puikiai viekia? Griztama temperatura i katila
buvo pastovi, ar siaip silta buvo?