Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: ND
Data: 2014-01-23 13:57:59
Panašiai taip ir planuoju daryt, dėkui už pavirtinimą, kad eisiu teisingu
keliu. Kas liečia sietelius šiūkšlėm, tai nieko panašaus nėra, nors kai
paleidinėjo vandenį galbūt ir neprošal būtų buvę praplauti visą sistemą,
juolab katilas nebuvo naujas, šiek tiek naudotas. Manau tą padarysiu prieš
kitą sezoną.