Tema: Re: Pirmas pe?kurio sezonas su Stropuva
Autorius: Sail
Data: 2014-01-24 11:56:07
Betgi jei namo dvi dienas nesildei, taigi griztamas 20 laipsniu ilgai
ateidines, kol namas neisils.

O pavasari, kai diena silta nakti salta, kaip sistema veikia? Namas isilo, i
radiatorius ir grindis papildomos silumos paduoti mazai reikia, kaip tada
katilas elgiasi? Nesigauna rukykla is kamino?

Man siaip idomu, zvakes tipo katilo niekad nekurenau.