Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: Sail
Data: 2014-01-24 09:23:52
Galvot visada yra prasme. Idomiau ir lengviau gyvent tada.

I gamintojo siulomus variantus atsizvelgt reikia - pradzioj turi suprasti,
kodel siulo butent taip. Jei supranti, kodel taip padaryta, pasidaro aisku,
kaip pasidaryti, kad butu taip, kaip tau reikia.

Taip, perdarineti irgi tenka. Pasidarai, veliau isaiskeja, kad buvo klaida
sen ar ten, tada perdarai. Tai normalus procesas.

Matytum pvz, kokios huinios elektronikoj pridaroma. Atidarai prietaisa,
pasinagrineji, o ten totali chaltura. O kiek kompiuterinio softo parduodama
uz brangiai ir dar su amzinu abonentiniu mokesciu, o ten darbo ji parasyt
dviem dienom.

Kvailas vartotojas dazniausiai ir sumoka uz viska.