Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: dz
Data: 2014-01-23 17:49:23
dega kokia 12 val, bet taip primetus belekaip dideliu kaladziu su tarpais ir
pan, malka sausa pusis

kuriu prie siu salciu kas 2 diena, nukrenta mazdaug iki 20C

na jei kondensato nera ir kaminaslaimingas tai kazkaip nesugalvoju kap ten
ta pragara daryt katile, dar ble elektra dings kai namie nebusiu ir uzvirs
sistema:), nepades uzsidariusi sklende jei katilas ant 80-90C jau bus gerai
isikures

na graudziai negraudaiai:), per tiek laiko prasitestinau visokius rezimus ir
lieku prie sito ir kita katila toki pat pirksiu manau, na ir
prieziuros/reguliavimo nulis, tik malka mest ir pelenus retkarciais

"Ostapas"  wrote in message news:lbrcmp$e0d$1@trimpas.omnitel.net...

ir kiek laiko dega įkrova? nes, nepyk, pagal parašymą tai bišk graudžiai
atrodo...