Tema: Re: Pirmas pečkurio sezonas su Stropuva
Autorius: Kicker
Data: 2014-01-24 07:40:15
nežinau kas tau statė katilą, bet man tie kas statė katilą per pirmą
sistemos paleidimą irgi dalyvavo. Ta prasme pakūrė, sureguliavo, patikrino,
viską paaiškino, parodė ir t.t. užėmė gerą pusdienį. Ir kažkaip poto jokių
klausimų nekilo, ten kur sakė gali pabandyt taip ar anaip, bandžiau bet vis
tiek geriausi nustatymai buvo jų padaryti.

p.s. statė meistrai iš Vilpros.

"ND"  parašė naujienų news:lbrm9v$joj$1@trimpas.omnitel.net...

Jo. Tik keista, kad man kaip vartotojui ir užsakovui mokančiam pinigus už
darbą reikia tokius niuansus numatyti. Nenusikeikus nesuprantu, kodėl nei
daręs indėklą, nei darę aprišimą nepastebi ir nepaaiškina tokių svarbių
detalių užsakovui, jie gi profesionalai, tai jų darbas. Turiu dabar
aiškintis, literatūrą skaityti, tarsi bandyti būti protingesnis už
vykdytojus, lyg neturėčiau ką veikt. Schema, kurią naudojo aprišimui
pasitikėjau, nes pasitikėjau rekomenduotais, žinomais 20 metų tą darbą
dirbančiais santechnikais, ne vieną Stropuvą aprišusiais, mačiau darbų
pavyzdžius, nesigilinau Stropuvos schema ar ne.
Tikiuosi katilas veiks gerai, nes jei ne, tai pasirodo būsiu padaręs klaidą,
kad pusmetį neprakimarinau Stropuvos ar kitame santechnikų forume,
neskaičiau vakarais inžinerinių vadovėlių apie katilų aprišimą, nesiaiškinau
shemų, kurios tinka mano šilumos ūkio situacijai ir vėliau tų schemų
prievartiniu būdu neįbrukau santechnikos profesionalams. Čia gaunasi maždaug
taip: susergi, diagnozuoji sau ligą, sužinai kokių vaistų tau pačiam reikia,
o gydytojui belieka parašyti receptą.
Juokinga, bet tiesą sakant kiek teko ką namui samdyt visada daugiau ar
mažiau panašiai, jei darbą padaryt ir geba, bet kai reikia plačiau pažvelgt,
kažką nestandartiško sumąstyt, pakonsultuot ar patart, tai gaunasi pšt.