Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-05 12:23:39
Nesu teisininkas, bet mano supratimu paslauga nuo prekės kiek skiriasi savo
esme. Tavo pavyzdį reikėtų keisti į tokį, kad tu prašai į katilinę sumontuot
duris.

Bet ir čia yra slidžių momentų. Iš esmės viskas susiveda į darbų apimties
apibrėžimą ir keliamus reikalavimus rezultatui. Jei tu mažai iškeli,
vykdytojas užfiksuoja juos susitarime, bet protingas vykdytojas turėtų
užfiksuoti susitarime ir kas neįeina į paslaugą ir kokių savybių neturės
numatytas rezultatas. Taip, smulkiais atvejais tai yra per didelė valakita,
bet rimtesnės firmos, kaupiančios savo patirtį, paprastai įsirašo išmoktas
pamokas, kad jos nepasikartotų vėliau.

Dabar Lietuvoje dar pastebiu vyraujančią tendenciją, kad
pardavėjas/paslaugos teikėjas stengiasi įbrukti paslaugą žmogeliui, nors ir
žino/galėjo žinoti apie būsimas problemas su galutiniu rezultatu. Daugeliu
atvejų žmogelis būna prastesnėje padėtyje (mažiau žino savo teises ir pan.).
Tokius pardavimus aš laikau nesąžiningais, tik kad kuo toliau, juo labiau
tas sąžiningumas vis mažesne vertybe laikomas... :(