Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-10-04 16:05:27
supaprastinam - paduodi pinigus gauni langus is akies ne tap norejai
....ir?

Eskizus pateikia uzsakovas - prissima atsakomybe
Tais atvejais (as bishki statybininkas 100% eskizai tiks)  pas mus 100%
apmokejimas
Taip ir ne karta yra buve taip kad nupjautas grybas >10klt

Tu langus irgi taip "iš akies" žmogui sutinki užsakymą padaryt ir sumontuot
 neužsitikrindamas, kad jis sau riziką prisiima, jog tie langai pvz. bus
 pagaminti per maži ir jo lango nišoje liks didžiuliai tarpai, kuriuos pats
 turės kažkaip užsisandarint

atvezam langus - iskraunam
pataiso angas - sumontuojam
nepataiso angu- grazinam pinigus uz montaza

....ir?

--
___

Artūras Brazas