Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-04 16:48:48
Realiai viskas priklauso nuo pasitikėjimo lygio. Jei man firma nauja, aš
reikalauju iki detalių išrašyt. Jei su ta firma ilgai bendradarbiauju ir yra
pasitikėjimas ir vienodas sąvokų supratimas, kad po "sumontuoti vėdinimo
sistemą" slepiasi tokie ir tokie darbai, tai kartais taupant laiko galima ir
nedetalizuot.

Bet visumoje, geriausia detalizuot. Vieną dieną draugai, kitą dieną gal jau
priešai...