Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: Gedas B
Data: 2011-10-04 16:30:58
Baikit cia fleima...
Visi gincai prasideda kad kiekvienas tikras lietuvis zino kaip pasistatyti
nama. O jeigu ko nezino tai draugelio gali pasiklausti arba newsuose
egzpertu nuomone suzinoti...
Nes ne lygis gi nusisamdyti firma/zmogu su kuriuo sudarius sutarti bus
galima reikalauti kad viskas butu padaryta pagal standartus/poreikius ir
butu duota garantija ir jeigu kas nors bus blogai garantiniu laikotarpiu tai
bus atliekama ekspertize ir ta firma/zmogelis taisys...

Va cia grynai vienas is tu atveju: zmogus nezino kaip daroma, kas tikrinama,
kas skaiciuojama o kelia klausimus.
tai jeigu jau paskutiniame etape keli pretenzijas, tai is kur tu zinai kad
gerai suprojektuota, sumontuota??? Jeigu jau pats tikrini (kontroliuoji
tikrinima), tai tikriausiai patikrinai projekto skaiciavimus, patikrinai
montavimo kokybe???
Tipo perki perdengimo plokste ir ten prideda stiprumo sertifikata, a tai
kodel juo tiki, gal reikia sudalyvaut bandymuose ir poto pakelt klausima
newsuose: kazkaip man atrodo ne taip jie bande, gal nepirkt is ju tos
plokstes? Tuo labiau kad plokste tai jau gyvybes klausimas o ne konforto.
(nors cia yra pilieciu kurie "ant akies" armuoja nesancias konstrukcijas...)

Zodziu yra 2 variantai:
1. pats zinai kaip viskas daroma, projetuojama, skaiciuojama, montuojama,
zinai standartus (skaitai internete, mokaisi tu dalyku) ir imi sau
atsakomybe (pries zmona vaikus) - pats viska tikrini ir patvirtini savo
zodziu - "viskas gerai".
2. arba reikalauji, is tu kurie montavo, dokumento kur surasyta kad va pro
ta skyle eina toks srautas, pro ana skyle va toks srautas ir garantija kad
tas srautas bus toks ateinancius 5 metus (ir tau nesvarbu kaip jie tai
matuoja ir ar is viso matuoja). ir jeigu po menesio zmonai nepatiks, tai
issikviesi dar kokius ekspertus, kurie ismatuos ir parasys kitaip, va tada
kviesi su dokumentais pirmuosius ir aiskinsies... Nes dabar tai tavo
klausimas tai mazdaug lygus klausimui I koki news.medicina: cia man dantis
taise, kazkaip keistai grazta laike, gal chebra galit pasakyt kaip reikia
laikyti, tai as pretenzijas pareiksiu?

Bet kokiu atveju: nori rimto atsakymo I savo klausima, klausi rimtu zmoniu,
kurie atsako uz savo zodzius. O cia musu egzpertai papostringaus ir nieko...
tu visteik nesuzinosi ar ten pas tave gerai ar ne :)

Ir is viso tavo klausimas I newsus turi buti: rekomenduokit kokia
firma/zmogu, kuris gali patikrinti ventiliacijos sitemos srautus (gal visa
sistema) ir surasyti dokumenta apie tai.

"astrus.peilis"  wrote in message news:j64db0$m8g$1@trimpas.omnitel.net...

ádomu, ar taip turi bûti...
Kreipiausi pas juos, suprojektavo, sumontavo rekuperaciná vëdinimà
individualiame name.
Atëjo laikas priimti darbus, sako viskas veikia, mes baigëm.
Difuzorius, groteles sudëjo prisukæ ið akies, nieko nematavæ.
Sakau noriu ásitikinti, kad suprojektuoti oro srautai atitinka faktà pagal
kambarius.
Sako nepamatysit, nes labai nevienodai vaikðto oro srautai, matuoti neverta.
Sakau verta matuoti, nes sakau, kad turiu abejoniø, kad á pirmo aukðto
bendrà erdevæ paduodamo oro srautas atitinka suprojektuotà, nes turiu
átarimà, kad 2a., esant maþesniam pasiprieðinimui gali tekti daugiau oro
srauto (mat rekuperatorius stovi 2a.).
Vien þu priverèiau juos atvaþiuoti su prietaisu ir pamatuoti...
Tai atvaþiavo su prietaisu, kuris atrodo kaip rankinë radija su ilga antena,
kuriame áveda diametrà, o jis parodo srautà.
Ir man rodo kaþkoká momentiná srautà, kurá nuima prilaikydami tos antenikës
galà prie groteliø.
Jei prie kampo laiko, skaièiai maþi, jei prie vidurio - skaièiai dideli...
Sakau kà per prietaisà atsiveþët? Rodykit man realø vidutiná oro srautà.
Sakojø prietaisas vidutinio srauto nerodo.
Sako jei að netikiu jø prietaisu, galiu kreiptis á higienos centrà,
atvaþiuos lygiai su tokiu pat.
Vien þu likau nesupratæs, negi nëra rinkoje prietaisø, kurie rodo
suvidurkintà realø oro srautà, kad bûtø gaubtas, ir palaikius 30sek.
iðskaièiuotø vidurká?
Dabar gaunasi, kad man bando árodyti, kad oro srautas atitinka suprojektuotà
rodydami momentinius rodmenis, kurie svyruoja nuo 3m3 iki 80m3 ant to paèio
difuzoriaus arba groteliø, prikalusomai kur laikyti ar kraðte, ar per
centrà.
Sakau galite toliau nematuoti, nes neátikinsite manæs su tokiu prietaisu.
Sakau èia tas pats, kas man árodyti, kad automobilis vartoja 7 l/100km
rodant momentiná sànaudø rodmená.
Kur slypi tiesa?
Ar að per daug noriu ir tokiø matavimø, kokius ásivaizduoju niekas nedaro?