Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-04 16:22:38
Sutinku, čia jau randame bendrą supratimą. Esminis momentas daugelyje darbų,
aiškiai apibrėžti rezultatą, t.y. kas laikoma darbų pabaiga, už kurią
užsakovas privalo sumokėt kaip sutarta.

Kaip tu pasakei, tai mano supratimu, aš, kaip mūrininkas, pasirašyčiau
sutartį ir kaip priedą pridėčiau tą pakištą projektą. Žinoma, kaip ir
minėjai, jei esi profas ir nenori išdūrinėt žmonių, tai kažkiek patartum jam
ir perspėtum, kad čia nesąmonės - jei klientas vis viena užsispyręs
reikalaus, tai tu turi du variantus: 1) atsisakyti vykdyti darbus, nes
žinai, kad darbai (projektas) pasmerktas žlugti; 2) praignoruot ir padaryt
kaip nori, finale atsiklausyt kliento nepasitenkinimų, pretenzijų, gal ir
iki teismų nueit, nes pradės aiškint vienas kitam kaip kita šalis visai ne
taip suprato ko jis nori ir t.t. Aš asmeniškai rinkčiausi 1 variantą :)