Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-04 16:34:32
Sutinku. Šios diskusijos autorius per daug toli pats nuėjo. Ar jo lūkesčiai
užfiksuoti sutartyje - labai abejoju. Bet ir įmonė pasielgė nekorektiškai -
pagauna tokius nesusigaudančius, priburia, nu ir numelžia :) Pamoka, teip
sakant, ateičiai, kad apsibrėžtum sutartyje kas yra galutinis rezultatas -
sumontuota, išbandyta pagal tam tikrą metodiką įranga, parengti visi
dokumentai, reikalingi priduoti kontroliuojančiai institucijai.

Bet čia yra dar kitas aspektas, kurį ir bandome paliesti. Ar vykdytojas
neturėjo informuoti užsakovo apie įteisinimo formalumus. Labai svarbus
momentas sutartyse apibrėžti darbus, kurių Vykdytojas _neatlieka_, o ne tik
tuos, kuriuos atlieka. Iš karto mažiau erdvės lieka bereikalingiems ginčams
ir interpretacijoms ("... o aš maniau, kad savaime suprantama, jog tą
turėjote padaryti... bla bla bla...".