Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: astrus.peilis
Data: 2011-09-30 17:56:31
Ne, už projektavimo darbus atskirai nemokėjau, nes nebuvo paklausta, ar man
reikės projekto.
Kaip ir nebuvo užsiminta, kad projekto nebus.

Kai kreipiausi, pirmas dalykas ko buvau paprašytas tai atsiųsti namo
projektą autocad'e, kad galima būtų nesunkai pabražyti vėdinimą,
apskaičiuoti srautus, diametrus, alkūnes ir visa kita, kas priklauso kad
apskaičiuoti preliminarią sąmatą bei pradėti darbus.

Tai iš kur užsakovui žinoti, kad tas "apskaičiavimo" paruošimas yra tik
"eskizas" meistrui, bet ne normalus instaliacijos projektas į namo bylą?
Anksčiau kur kreipdavausi kitose srityse būdavo taip: "jei pas mus
užsakinėjate, projektas atskirai ar papildomai nekainuoja...".

Bandau įsivaizduoti jei prašyčiau jų įrengti dar ir šildymą, tai tur būt
būtų taip pat, viską sumontuotų, patikrintų, kad šyla, ir viskas OK...
Norit projekto - mokėkit papildomai!
Ir tai paaiškėtų tik pabaigoje...
O be projekto ar įmanoma priduoti namą?
Ne!
Dėl to ir kyla man natūralus klausimas, ar tai kas būtina ir privaloma turi
būti atskiroje sąmatos eilutėje?
Štai kur esminis klausimas!
Kai perkame automobilį, tai neklausiame ar sumokėjęs nurodytą kainą gausiu
techninį pasą.
Nes niekas net nepagalvotų, kad galėtų jo negauti...