Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-04 15:39:56
O kur tu matei mano parašyta, kad JIS privalo tai daryti? jo pareiga
nepradėti darbų (t.y. jis turi žinoti aiškiai input'ą ir savo darbo
rezultato output'ą, už ką jis turi savo "subine", vaizdžiai šnekant,
atsakyt) ir nukreipt žmogų tinkama linkme.

Jei pas mane ateina žmogelis, sako, reikia šildymo sistemos. Jei aš
neprojektuoju, o tik pagal projektus montuoju, tai ir pasakau - pradžioj tau
reik projekto. Gali gauti ten, ten ir ten, o gal ir ten - žodžiu, pratęsim
kalbą, kai ateisi su projektu. O jei jau apsiimu montavimo darbus, tai
reiškia, kad turiu arba informuoti asmenį, kad jam bus tik sumontuota ir be
garantijos, kad tiks kontroliuojančioms institucijoms (ir gavus jo sutikimą
tęsti darbus) arba turiu/privalau pasidaryti projektą.

Bet čia polemikos. Tačiau iš mano perspektyvos man manasis "sveikas protas"
pasufleruoja tokius darbo principus.