Tema: Re: kaip UAB Santechma pavaro?
Autorius: BigM
Data: 2011-10-04 14:26:53
Ateinu pas mūrininką-auksarankį, sakau: "Pastatyk man namą!". Tas atsako:
"OK, no problem - 100K ir namukas tavo." Aš: "olia lia, puiku, darom".

Tas pastato namą, reik priduot - nėra popierių. Klausimas: ar
mūrininkas-auksarankis gali pradėt statybas nesant tvarkingiems popieriams?

Mano supratimu, abipusė kaltė. Mūrininkas neturėtų pradėt darbų be reikiamo
įteisinimo, užsakovas neturėtų užsakinėt darbų neturėdamas reikiamų popierių
taip pat.

TAČIAU. Kadangi mūrininkas sukasi toje virtuvėje ir žino daugiau už eilinį
pilietį, tai jo pareiga būtų informuoti užsakovą kokie formalumai turi būti
atlikti arba kokių dokumentų reikės asmeniui norint priduoti objektą
statybas kontroliuojančioms institucijoms (statybų inspekcijai ar kam ten?).