Tema: Re: saules energija
Autorius: mindis
Data: 2011-09-05 15:47:33
On 09/05/2011 11:55 AM, Laimis wrote:

> Ot stebuklas, kokie tai niekingi 4-8 kLt ir tik ~1000 ciklų (t.y. kokie
> 3-4 eksploatacijos metai; dešimtmečio perspektyvoje garantuotas keitimas
> ir iš pradinės "oi, kaip aš čia pigiai ir ekologiškai įsirengiau
> elektrinę už 15 kLt" investicijos gaunasi jau gerokai virš 20 kLt), juos
> iškraunant iki 50%. Norint tausoti akumuliatorius, reikia juos mažai
> iškrauti, t.y. reikia kur kas didesnės talpos. Norint ištempti su
> *kokybiškais* AGM akumuliatoriais visą dešimtmetį (~4000-5000 ciklų,
> t.y. praktiškai jų riba, kiek matau specifikacijose), reikėtų jų
> [...]
nu tai jei agm laikyt ant max 15% iskrovos, tai gal tada paprastus det?
kainuos ne 20k o 10k ir maziau ir laikys tapati 10metu kaip ir musu visu
automobiuose laiko. Visas agm-u geris ir yra gilus iskrovimas ir
greitias ikrovimas, bet jei tu svaybiu nenaudot tai nx jie reikalingi.
o tokiais kiekiais auto akumus perkant isivaizduoji kokias nuolaidas
galima ismust?:)