Tema: Re: saules energija
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-29 16:34:11
tai as ir skaiciuoju grynai sausa max teorini skaiciu. Grynai del pasigincijimo galima sakyti, kad pvz apsiniaukusia diena elektra irgi gaminasi, kad ir mazais kiekiais ir pan.
Del aiskumu reikia didesnes imties, t.y. parasytu pvz menesio suvestine tada pagal meterologu suvestines pasiziuri koks oras buvo ir kiek nukrypome nuo vidurkio. Taip surinkus metu duomenis butu galima jau sakyti va per metus pagaminta xx kW, metai +- atitiko vidutinius, prognozuojamas atsipirkimas y metu. Nes dabar pagal teorija max atsipirkimas po 7 metu, pagal savaites praktinius duomenis po 15 metu, tiesa tiketinai kazkur per viduri  :)

T:)