Tema: Re: saules energija
Autorius: svk
Data: 2011-09-05 13:16:18
O gal geriau nusipirk už kelis kilolitus bendzininį / dyzelinį
generatorių ir atsisakyk LESTO paslaugų? Efektyvumas $$$/kilovatai bus
ŽYMIAI geresnis nei bet kokios vėjo/foto elektrinės už 20klt. Juolab,
spėju, negyveni toje sodyboje, tai ir poreikis nėra nuolatinis, kas dar
daugiau pliusų generatoriui prideda.