Tema: Re: saules energija
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-29 15:56:02
bet primete tai +- teisingai :)
Mano skaiciavimai saule sviecia nuo 1650-1850 val per metus
jei imti panele 180W tai gaunasi metinis pagaminimas 297-333 kW
pinigine israiska jei 0.45 lt kw bus 133 lt - 150 lt per metus.
Jei viena panele kainuoja 1000 lt (bet manau reikia dadeti dar kazkiek, montavimo remui, laidui ir pan) tai atsipirkimas 7.5-6.6 metu. Cia teoriskai, o praktiskai naudingumo koef. laikui begant krenta, ziema saule sviecia, bet kampas neoptimalus, ziema paneles buna apsnigtos ir pan.

T:)