Tema: Re: saules energija
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-29 14:17:29
15 metu laikas jau tikrai didelis, bet cia jei elektra po 0.45 centus bus ir toliau, jei ji brangs (o greiciausiai taip bus) atsipirkimo laikas jau trumpes. Bet, mano nuomone, gal but priartes prie 10 metu atsipirkimo ribos. Tai jau galima sakyti butu kritinis taskas. Manyciau siuo atveju projektas nera nei pelningas nei nuostolingas finansiniu atzvilgiu. Belieka tik atsakyti i klausimus kaip moralinis pasitenkinimas, ekologiniai veiksniai, pinigu nuvertejimo ir pan.
O ziurint i tai, kaip hobi, tai maciau ir beprasmiskaiu isleistus pnigus (mano poziuriu) :)

T:)