Tema: Re: saules energija
Autorius: Hertz
Data: 2011-09-02 23:41:23
Nu bet ir diletantu gauja susirinko, vienas zmogus pabande o kiti nieko
nezinodami jau mala liezuviais, mol nesamone..... ka jus kalbat...nieko
nepagaminsit....
As uz tokias technologijas, geriau jau daryt tai kas idomu, patinka, ir dar
nauda duoda...
Turiu kolegu, kurie pasidare ir saules kolektoriu (10m2) ir saules
bateriju....ir viena ir kita turi nauda ir nemaza, reikia tu netingeti ir
savo pilkasias lasteles itraukti I reikala, o ne ieskoti kazkieno, galbut
nesamoningu, bet jam vienam naudingu sprendimu....

Chebra pirmyn, nekreipkit demesio i skalijancius sunis....

"Laimis"  parašė naujienų news:j3p018$pql$1@trimpas.omnitel.net...

Signalizacija rašė:
> Vokietijoje - 967 - 1212 (pietineje dalyje) kWh/m2,
> Austrijoje - 1106 kWh/m2 (Vienoje),
> Anglijoje - 700 kWh/m2,
> Lietuvoje - 926 - 1042 kWh/m2.
>
> kaip ir neiskrentam is bendro konteksto. Britai daug liudniau atrodo

Tai neiškrentam. Pakanka tos saulės, brangiai fotoelektrai... ;-)

p.s. Topic'o autoriui: aš tikrai už tokį hobį ir už saulės energiją. Tik
šilumos negamink, jei gali ją iš tos pačios saulės pasiimti 3-5x efektyviau.