Tema: Re: saules energija
Autorius: Ekovila
Data: 2011-09-03 10:14:09
Nu jau nereikia taip drasiai teigti apie apsimokejima ir gerecius
elektros tiekejus
Situacija sodyboje - elektra 3kW bet realiai ijungus arbatinuka (1,5KW)
itampa krenta iki 180V, ziema kartais ant akiu lemputes prigesta nieko
nejungus (matyt i kaimynu arbatinius reaguoja),
LESTO siulo sprendima uz 20000Lt (tiek reikia sumoket) bet uz tiek iseis
ir saules/vejo mikroelektrine.
Ar tikrai tokiu atveju verta paklot LESTO pinigus uz daikta, kuris nebus
tavo ir pirkt elektra nezinia kokiom kainom ateityje?