Tema: Re: saules energija
Autorius: Sail
Data: 2011-09-05 13:52:03
Tai tokios nepriklausomos sistemos ne naujiena.

Ima sviezia karves suda, maiso su siaudais ir deda i dideli katila.
Issiskirianti metana paduoda i vidaus degimo varikli, kuris suka
generatorius.

Gaunasi ekologiskai ir nepriklausomai nuo energijos tiekejo.

Tik Lesto gali ateiti ir istiesus ranka paprasyt sumoketi "Visuomenes
interesa" atitinkancia dali, nes elektros sau nemokamai gamint negalima,
reik moketi uz visuomenes interesa.