Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: S54
Data: 2011-08-10 15:45:32
jei Jusu paskutinis tavo matytas saldytuvas yra ZiL, tai jo, tokiame nei
bulviu nei morku nelaikom.
O Fruit and vegetable bin kai kuriuose saldytuvuose tam ir yra skirtas

"trickyvic"  wrote in message news:j1rckc$u0k$1@trimpas.omnitel.net...

Seip jau nei bulviu nei morku ( jei neluptos) normalus sveiko proto
zmones saldytuve nelaiko IMHO tai yra totalinis briedas kaip ir dauguma
kitu darzoviu laikomu saldytuve.