Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Resolut
Data: 2011-08-05 13:24:58
Ta pati norejau rasyti. Is pradziu galvojau apie ta skyle
stalvirsyje(prisiziurejes Oliverio), bet atsisakiau. Siuksliu deze po
stalvirsiu naudoja labai daug naudingo ploto, kur gali sudet tarkim
stalcius. Po kriaukle stalciu nesudesi.
Kai isirengiau insinkeratoriu-  jokiu minciu apie skyle stalvirsyje neliko.
Manau, tai zenkliai patogiau ir praktiskiau namuose. Kitas reikalas-
restoranas, kaur maistas ceckavojamas centneriais ir greitis labai svarbu.
Tada gal ir gerai ta skyle.

p.s. nedaryk isvaziuojamo bufeto t.y keli stalciai sujungti fasadine plokste
.. Isvaziuoja viskas . Nepatogu , nes didelis svoris ir priejimas prie
stalciu turinio tik is sono. Pas mane toks stebuklas prie sienos, tai
prieinu tik prie vieno sono .labai nepatogu. Kai rankos prieis- perdarysiu i
atidaromas dureles ir atskirai kiekviena stalciu.