Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Salas
Data: 2011-08-05 11:07:58
Del blizgaus pavirsiaus buciau linkes nesutikti.
Pas mane virtuvej dalis yra blizgi balta dazyta plokste, kita dalis
paprasta.
Ta balta labai gerai valosi, ir nesimato jokiu zymiu, daug geriau tei tamsi.
Del pirstu anspaudu, durelese yra ideti tie magnetukai, kur paspaudus
dureles, jos atsidaro, bet atidarinejimui paprastai to nenaudojam, su pirstu
uz apacios patrauki dureles ir jos labai lengvai atsidaro, be to nesimato
jokiu pirstu anspaudu.