Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: bzik
Data: 2011-08-05 10:54:16
virtuve bendroj patalpoj, su 2 langais, todel gavosi ilga apatine dalis ~ 7m ir kelios nedideles spinteles tarp langu. Pastebejimai:
3 rozeciu virs spinteliu el.irenginiams per mazai, nes 2 nuolat uzimtos. 4-5 pats tas
irengta rozete maisto smukintuvui, jei kazkada sugalvociau
indaplovei +
dviguba kriaukle yra gerai, bet sunaudoja daug vietos. Kriaukle dabar imciau lygiu pavirsium, nes ner.plieno rifliuota greiciau uzsitersia. Idealiu atveju kriaukle turetu gerokai uzeit ant stalvirsio, kad nereiktu deliot ranksluosteliu norint ka padziaut
60cm plocio gartrauki keisciau i 90cm
mazas sienu plyteles prie virykles keisciau i vientisa danga - per laika tarpai apsinesa
turiu 3 darbinius pavirsius, bet du ilgesni strategiskai nepatogus del atstumo iki virykles ir kriaukles, o maziausias per mazas (~1m) patogiam darbui
puodai spinteleje. Stalciuose butu patogiau. Spinteliu su lentynom reikia minimaliai. Jei gali leisti susimoket, daryk viska stalciais.
gartraukis integruojamas, todel jo spinteles priekyje laisvoje vietoje padarytos kelios lentyneles prieskoniams
labai gerai pakabinamu spinteliu apacioje lentynele puodeliams
truksta ranksluostines - kabinam ant orkaites rankenos, nors istraukiamos. kiek kitur bandziau labai nepatogu ir tokios buvima atmetem.
Po orkaite liko vietos zemam stalciui. Gerai visokiems kepimo, vyniojimo popieriams, siuksiu maisams ir pan.