Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Arj
Data: 2011-08-05 11:03:28
> 2. Padariau 3 rozetes virtuveje. Truksta. 6 dabar butu pats tas...

pritariu - labai patogu kai virtuvej po ranka yra laisva rozete ijugti kokiam retai naudojamam prietaisiui - pvz
mesmalei.
Ir ta rozete turi butu ne apacioj, bet darbinem auskyj, t.y. virs stalvirsio

> 5. Siuksliu deze turi buti isvaziuojanti ir savaime uzsidaranti, tokia turiu ir esu labai patenkintas.

del siuksliu dezes - ankstesniam bute buvo pastatyta kampe uz saldytuvo, dabar atkirai padeta, tokia pusiau atvira.
Galvojom ar deti i spintele po kraukle kaip iprasta, nusprendem kad vis tik tegu stovi atvirai - jei siuskles daznai
isnesamos kvapas neatsiranda, o gyventi taip zymiai patogiau nei kaskart dureles darineti.

> 6. Kuo didesne kriaukle - tuo geriau, o jei dar ir su 2 skyriais tai visai patogu.

pilnai pritariu. Tiesa, jei yra indaplove - mazesne kraukle labai gyvent netrukdo.

> 8. Labai gailiuosi, kad nusileidau baldu dizainerei ir sutikau, kad butu padaryta tokia skyle/tarpas su tokiu
> istraukiamu strypuku ranksluosciam. Visai nepatogus ir absoliuciai nenaudojamas dalykas, o ir ta skyle gadina vaizda
> visa virtuves. Dabar ten laikom skardas ir pora dideliu leksciu, bet ranksluoscio ten niekada nebuvo ir nebus.

pritariu - dar nemaciau kad kas naudotu.