Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Ruta
Data: 2011-08-04 21:03:00
Am 04.08.2011 19:04, schrieb majonezas:

> Sorry uz crossposta, bet domina tiek idejine tiek realizacine puse. Ko
> patiems truksta savo virtuvese, arba kuom neatsidziaugiate jose ?
>
> Na pvz ar patogu ant kabliuku sukabinti virs galvos puodai ? ar geriau
> spinteleje, o spinteleje geriau virs galvos ar geriau pazemeje.

Aš puodams neatsidžiaugiu didele spintele su 2 ištraukiamom lentynom,
apačioje. Išsitrauki, pamedituoji, koks čia geriausias... :) Puodų virš
galvos tikrai nenorėčiau.

  Ir pan.
> smulkmenos, ar geriau daryti "sala" ar viska destyti vienoje eileje ar
> po lygiai priesingose pusese...

Tikriausiai priklauso nuo virtuvės geometrijos ir dydžio, vieningo
optimalaus varianto nėra.

> Standartiskai visur (bent jau vienoje eileje destant) eina kriaukle,
> tada pjaustymui skirta atkarpa ir tada virykle, o man kazkaip patogiau
> nuo virykles nuimti puoda ir nupilti i kriaukle iskarto ar pati inda
> iskarto imesti, nebegiojant per puse virtuves. Tai kaip ir noretusi
> daryti virykle per viduri, is vienos puses kriaukle o is kitos
> stalvirsi, bet taip kazkdel niekas nedaro :) gal bijo kad pritaskys is
> kriaukles ant virykles ?

O pala, prie kriauklės stalviršio tada nebus, ar kaip? ir lakstysi su
supjaustytom daržovėm aplink viryklę vandens prisipilti? :) Arba
nuplausi, aplink viryklę ant stalviršio pjaustyti.... Šiaip ta eilės
tvarka - kriauklė, pjaustymas, viryklė tikrai labiausiai atitinka
gamybos eigą (juk ne viską verdi, daug kas užsibaigia tais dviem pirmais
punktais). Bet šitoj vietoj gali pagalvoti apie du variantus: tarp
viryklės ir kriauklės daryti susiaurintą stalviršio ploti (aš, pv.,
turiu "pusantros" kriauklės, normali+mažytė+plieninis viršus, beje, irgi
labai patenkinta tokiu variantu), arba kriauklę+ stalviršį daryti
vienoje pusėje, o viryklę - "saloje" arba kitoje pusėje priešpriešais
(čia nuo virtuvės pločio priklauso).

> Arba pvz iki siol visi produktai ir prieskoniai buvo laikomi spintelese
> aplink virykle, ir mane tai ziauriai nervina, kai reikia taukuotom
> rankom atsidarineti spintele, ieskoti ten kazkokio konkretaus prieskonio
> tarp simto maiseliu iskratant ir tuos, kuriu nereikejo liesti. Atrodytu
> butu faina pasidaryti viska atviroje lentynoje atskiruose buteliukuose,
> netoli virykles bet tada atsiranda higienos klausimai, paskui gi juos
> tik valyk ir valyk nuo riebalu ir dulkiu...

Pas mane atviroje lentynoje buteliukuose stovi kokie 5-8 einamiausių.
Manau, kad neblogas kompromisas. Taip, valyti reikia daugiau, bet dabar
perėjau praktiškai prie vienkartinių perkamų indelių, kuriuos ištuštinus
išmeti. Tiesa, nesu iš gurmanų, kuriems kad normaliai įsijausit į virimą
nuolat reikia, kad visi 1000 prieskonių rūšių, tame tarpe koks 200
egzotiškų, nuolat būtų "po akių".

> Dar labai norisi tureti sandeliuka/kambariuka/na bent jau spintele
> laikyti visokioms darzovems. Na kad ir primityviausiom bulvem, kur jos
> nezaliuotu, neputu, nepelytu ir nevystu. Kazkokioj knygoj maciau kad
> galima atvesti i tokia patalpele ventiliacini vamzdi po zeme (nemaziau
> kaip 10m) imanti ora is lauko. Tipo kad vasara atvestu. Tik idomu kaip
> ziema butu...

Tai jeigu nuosavam name, darai elementarų tradicinį pusiau požeminį
rūsį, geriausias variantas :) O šiaip toks tavo aprašytas aušinimas /
vėdinimas veikia pakankamai gerai, tik problematiška parinkti tinkamą
angų dydį (per didelės - žiemą bus šalta, per mažos - bus per maža oro
cirkuliacija ir ims ten viduj viskas pelyti). Ir reikia nepamiršti, kad
tada tos patalpos ar spintos duris turėsi užsandarinti "kaip į lauką"
(arba gyventi su šilumos nuostoliu).

Arba perki didesnį šaldytuvą su įvairiomis zonomis ir nesuki galvos....